Kök och annat

All vaken tid (känns det som åtminstone) ägnas åt köksrenovering för närvarande. Jag har tjänstledigt en dryg vecka för att jobba undan här hemma. Det är trevligt vill jag påstå, jag har kontroll över processen, någorlunda åtminstone.

Jag tror till och med att jag ska smita iväg under veckan för att ägna mig åt egentid vid någon stenbumling i närmiljön. I lönndom tog jag mig friheten ett par timmar i fredags, dokumenationsbevisen finns
här. Det är full aktivitet i skogen strax norr om Lillsjöhögen, kul att fler personer upptäcker platsen. Det är en liten guldgruva som ligger och ruvar därute bland surtallarna och lingonrisen. Hösten har kommit att bli årets höjdpunkt avseende stennötande. Ambitionen är att åtminstone få till en helgresa även denna höst. Men jag tror nog att merparten av köksmonteringen får ta och vara färdig innan dess.

image30
En, i mitt tycke, fin höst(ego)bild från Indalsälvens strand.
Fotograf: Ulf Graipe

Kommentarer
Postat av: kusin Sofia

Kul med nytt kök! skicka gärna lite bildbevis.
hoppas ni alla mår bra. Hör gärna av er om ni är i stan. hälsa L

2007-10-14 @ 10:29:39
Postat av: nilsf

Bilder ja, vi är inte riktigt där än.
Men snart så, kvällen skall ägnas åt att jämna ut golvytan, sen så.

vi hör av oss och jag hälsar...

2007-10-17 @ 20:08:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback